Vítejte a těším se na Vás.

Listopad

1. listopadu 2012 v 5:39 | Natty |  Toulky Vysočinou

Od 1. března máme nachozeno 550 km.

3. listopad

Nádherný sobotní den. V chaloupce jsou děti a my se společně vydáváme na procházku. Chtěla bych natrhat "lampiónky" a ty jsou až pod hradem Lipnice. Je to pěkný kus cesty, ale my se na procházku všichni těšíme. Připravili jsme svačinku, pití a vyrážíme.

...Lukášek vezl Honzíčka...

...krása podzimu...

...zlato je stále na stromech...

...nádhera...

...moji tři kluci - děda, Lukášek, Roníček...

...můj další kluk - Honzíček...

...Roníček s kamarádem...

...pod hradem skáčeme panáka...

...západ slunce...

Byla to překrásná procházka, lampiónky jsme domů přinesli a děti po večeři odjížděly domů.

3. 11. - 8 km 410 m

5. listopad

6 464 kroků

Po odpoledním odpočinku jsme si vyšli na "velké kolečko". I když vykukovalo sluníčko, ruce mrzly. Ale než jsme vyšlapali kopeček, už jsme byli pěkně zahřátí.

Dnešní procházka byla cílená, potřebovala jsem nějaké přírodní větvičky a plody do výzdoby podzimních truhlíků. Šípky i hložinky už nebyly, ale bylo překrásně zlaté lupeníčko buků, několik pěkných trav a bílé kuličky "praskáčů" a také větvičky borovice, kterou na zahradě nemám.

Za hodinku jsme byli doma, pěkně červení a já se hned pustila do "truhlíků". Zatímco jsem tvořila, manžel shraboval poslední napadané listí a po další hodince venku jsme s chutí zasedli k hrnečku zázvorového čaje.

5. 11. - 3 km 870 m

9. listopad

12 462 kroků

Dnes bylo nádherné odpoledne, sluníčko svítilo a tak jsem vzali Roníčka a vydali se na podzimní procházku. Cíl byl - Buková studánka. Před chaloupku nás vyprovodil Zrzeček, který si pohrávala s keříčkem před skalkou.

...Zrzeček si hraje...

...kozy u rybníka...

...stezka poznání...

...kuk...

...horolezec...

...podzimní kouzlo...

...Buková studánka...

Už podruhé jsme byli zklamáni, Buková studánka je bez "živé vody" a tak jsme si nemohli dát svůj oblíbený hrneček. Snad až půjdeme příště, už se opětovně napijeme. I přesto byla procházka krásná a domů jsme se vraceli příjemně unaveni.

9.11. - 7 km 472 m

14. listopad

Dnes jsme si udělali kratší procházku hned po obědě. Sluníčko svítilo a tak proč si neužít ještě jeho sílu. Foukal ale mrazivý vítr, aby ne, když ráno bylo na teploměru - 4 °C. Přesto jsme došli k rybníkům, k chatě, nové roubence a přes Křižné cesty lesem domů. Protože cesta je celá do kopce až na Křižné cesty, brzy nám mrazík nevadil a už jsme byli jako dvě červená jablíčka.

Jen příroda posmutněla, zlato se změnilo na hnědou barvu, stromy už jsou pomalu bez listí a tak pohled do krajiny už není tolik zářivý. Ale je polovina listopadu a tak už se brzy ohlásí bílý sníh a krajinu pokryje bílá peřina.

14.11. - 5 km 463 m

18. listopad

6 485 kroků

Nádherná slunečná neděle. Společně s dětmi jsme si udělali pěknou procházku podzimní přírodou. Děti se pěkně vyřádily a my se opět pěkně provětrali. Do chaloupky jsme se vraceli všichni spokojeni.

19.11. - 3 km 489 m

22. listopad

Dnes byl opět moc hezký, teplý den a tak jsme si šli užít pěknou podzimní procházku. Cesta vedla přes louky, lesem a bylo opravdu nádherně. Stromy už začaly ztrácet poslední listy, příroda dostala tmavý kabátek, ale tráva je pěkně zelená a místy kvetou sedmikrásky.
Do chaloupky se vracíme spokojeni a těšíme se na "ruční práce".

22. 11. - 5 km 60 m

24. listopad

6 879 kroků

Sobotní odpoledne, krásně svítí sluníčko a tak bereme Honzíčka a Adélku a vydáváme se na procházku. Dnes jdeme opravdu volně, hrajeme si cestou s dětmi a užíváme si posledních paprsků podzimního sluníčka. I když kroků není hodně, ani tempo není naše obvyklé, přesto je nám dobře a domů se vracíme příjemně unaveni.

24.11. - 4 km 73 m

Za listopad jsme nachodili 37 km 837 m.