Vítejte a těším se na Vás.

Marinovaný amur

9. září 2012 v 6:06 | Natty |  Ryby

Snídaně na vidličku...

také nemusí být v neděli k snídani stále buchta, pro zpestření si můžeme dopřát třeba zdravou rybičku. Mrkající

Suroviny: podkovičky z amura, sůl, pepř, kmín, citrón,
Marináda: olivový olej, 2 stroužky česneku, bylinky na ryby,

Postup: Podkovičky osolíme, opepříme, pokapeme citrónem a potřeme marinádou, kterou si připravíme z oleje, česneku a bylinek na ryby. Necháme hodinku odležet, posypeme kmínem a zvolna pečeme již bez tuku 10 minut z jedné strany a deset z druhé. Upečené podkovičky dáme na talíř, dozdobíme zeleninou, plátkem citrónu a podáváme s celozrnným pečivem

Hezký den.

Komentáře

1 Jarka Jarka | Web | 9. září 2012 v 8:00 | Reagovat

Na takovou snídani nejsem zvyklá a u nás asi málokdo. Myslím, že u většiny z nás to jistí hrnek kávy, nebo čaje a k tomu něco zakousnout. :-) Ovšem pohled na tvůj talíř je moc lákavý, k svačince už bych se do amura pustila (ještě jsem ho nikdy nejedla). :-P

2 Zdenka"ren" Zdenka"ren" | 9. září 2012 v 9:31 | Reagovat

Amura jsem taky nikdy nejedla. V pátek mi dcera od jednoho rybáře přinesla ryby,které jsem též neznala,až se zjistilo, že jsou to plotice. Tedy práce s nimi byla náramná,jsem zvyklá kuchat kapříky nebo pstruhy, ale tahle ryba měla tak houževnatou kůži, že mi trvalo, než jsem jí otevřela,a ještě co z ní vypadlo.... nevím, proč má "otevřená" střeva, nikdy jsem to nezažila. :-D . Zvláště u té přerostlé to byla facha, o čitění šupin nemluvě. No jsou v mražáku, uvidíme,jak budou chutnat. Přeju další zdařilé úlovky. :-)

3 Natty Natty | Web | 10. září 2012 v 6:47 | Reagovat

[1]: :-D No právě neděle je Jaruško o tom, abychom si dopřáli to, co není "běžné" a že jsem sklidila pochvalu od manžela, to je pro mě to největší ocenění ;-)  :-D

[2]: Zdeni, plotice je bílá plevelná ryba a když mi skočí na prut, tak jí hned hodím do vody, ale jinak je na chuť výborná, podobná jako cejn, je z ní vynikající salát a také jen tak na másle s kmínem si určitě pochutnáte. Co se týče čištění, tak to jde mimo mě :-D, to dělá manžel a já už jen upravuji. ;-)

Děvčata, hezký nový týden - v deset jedu na Amura :D  :D

4 Margarita Margarita | Web | 11. září 2012 v 7:35 | Reagovat

To bych si dala také, ale k snídani asi ne, jsem ráda že vypiji hrnek kafe, jím až o půl desáté. :-D

5 Emik&Erik Emik&Erik | Web | 14. září 2012 v 13:43 | Reagovat

Krása.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.